onsdag 23 februari 2011

Börja dagen me mamma-barn grupp. He e allti lika skönt att få kom bort hemifrån å ta he lungt en stund.
När vi kom så långt som hem så va de slut på lugne!. hästarna sko skötas å några hästar sko skos, barnen sko äta å så sko de ju lagas mat åt resten av familjen.

För tillfälle e vi ju stor familj eftersomatt vi alla (utom jennie å familjen) bor hos mamma å pappa. visst e he kul att ha famljne nära, men nu böri ja tyck att vi e lite många å lite väl nära! längtar SÅÅÅÅÅ! efter att få flyt tå börja mitt och Andreas liv på riktit. Visst har he vari super både ekonomiskt och med tanke på barnvakt att bo såhär, men i längen så blir de lite tungt. nåja he e ju int så jätte läng kvar ska vi hoppas. ska se om ja nån da sko få ladd upp lite bilder på vad som ska bli vårt nya hem.

p.s e de nån som läser? å om de e va vill ni läsa om?

5 kommentarer:

  1. Jag läser! Å ja tycker bara d e roligt att få lite glimtar från Röössi då vi ju nu ändå sist å slutligen träffas ganska sällan... :/

    Vem var e som kasta fåla förresten? :(

    Å JIPPII för ridlektion :-) Vem red du för?

    SvaraRadera
  2. jo ja läser! å ja vill läsa om er vardag, se mera bilder å sen vill ja att du skriver om olik sorters saker, om åsiker å sånt! pussåkram!

    SvaraRadera
  3. Johanna: va rolit att naan ork läsa :)
    he va Lindys som kasta så int samma sto som har kasta förr.... Ja red för Mari Keski-Sikkilä å he va super luö! hitta helt nya muskler som int ja visst att ja hadd!

    Lina: yey nu har ja två "aktiva" läsare! jo ja ska försök få in lite bilder å åsikter tror ja nog att snart å böri flöd! ja bruk ju ha en hel del av dom ;)

    SvaraRadera
  4. Och jag läser ju också förstås! Jag önskar mig en bild nu och då :)

    SvaraRadera
  5. Jag läser också! Tycker de e kul att se hur andra har det i vardagen, så fortsätt skriva om det :)

    SvaraRadera