söndag 24 juli 2011

lever nog ännu!

de tog sin tid innan ja hann skriv ett till inlägg... men jag överlevdenog ifall de e nån som undrar :)

I fredags gjorde jag något som varken jag eller nån annan trott att ja sko göra! jag sprang jakob-åttan! tiden var inte den bästa, men ungefär vad jag hade räknat med. Jag har "träna" nu sen typ mitten av maj å har sprungi 8+km några gånger, men ALDRIG har de gått så tungt som i fredags! jag hade druckit alldeles för lite å de kändes + att de var så otrlogt varmt! känndes som att spring i bastu.
Men jag klarade det och de är huvudsaken!

Idag har vi haft hopptävlingar. jag hoppade två klasser me Orvar, gick helt ok men vi behöver nog lite mera rutin när det gäller hoppning, så vi tränar vidare!

Carolina deltog också i sin första tävling å fick sin första rosett! gissa om mamma e stolt över sin tös! he ska börjas i tid, he e bara så!
 ja ska lägg upp lite bilder igen bara ja sko ork flytt dem ti datorn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar